ButikerSpa – kosmetyki i salony urody -

Spa – kosmetyki i salony urody

Spa Spa stało się ostatnimi czasy niezwykle wielkim szałem i ogromną modą. Nie da się jednak ukryć, że używanie nazwy „spa” jest zwykłym, ale bardzo skutecznym zabiegiem marketingowym. W końcu, gdy tylko słyszymy spa myślimy o czymś lepszym jakościowo, o czymś luksusowym, dotyczącym nie tylko naszej urody, ale także zdrowia. Słowo spa stało się niezwykle modne, jest do znudzenia wszędzie powtarzane i przez to wszystko spotyka się z ogromną popularnością. Okazuje się zatem, że nasze współczesne spa strasznie mocno oddaliło się od swojego pierwowzoru. Obecnie znaczy to coś zupełnie innego i co do tego nie można mieć już żadnych złudzeń. Spa jest dzisiaj bardzo modnym i niezwykle często używanym słowem, na którym można bardzo zarobić. Okazuje się, że wcale nie trzeba mieć ze spa nic wspólnego, żeby móc na tym zarobić i tej nazwy używać.

Najlepszym przykładem są producenci tandetnych kosmetyków, takich jak chociażby kosmetyki Ireny Eris. Ze spa i całą ideą tego typu pielęgnacji i leczenia ciała nie mają one nic wspólnego. Jednakże wspaniały marketing i pomysł na zrobienie pieniędzy doskonale się sprawdził. Podobnie działają inne firmy produkujące tanie i niemal bezwartościowe kosmetyki. Przede wszystkim powstają salony z nazwą spa w tytule. Takie salony spa składają się oczywiście z gabinetów, w których wykonuje się zabiegi spa, ale także ze wspaniałej strefy wellness. I na tym powiązanie między salonem spa tego typu, a prawdziwym spa niestety się kończy. Okazuje się, bowiem, że w takim gabinecie używa się przede wszystkim tylko i wyłącznie kosmetyków danej firmy, która salon spa sponsoruje. Nie są to jednak właściwe kosmetyki spa! Równie dobrze możemy je kupić za kilka groszy w pobliskiej drogerii i takie spa same sobie w domu zafundować. Niestety także tego typu salony spa robią w naszym kraju ogromna karierę, mimo że przecież jest to oszukiwanie własnych klientów, takie spa dla ubogich.

Oprócz salonów spa, które mają charakter żywej reklamy danej marki kosmetyków, które ze spa nie mają nic wspólnego, powstają nawet całe hotele. Oczywiście och wygląd może robić na nas wielkie wrażenie. Są to niezwykle luksusowe miejsca i jeśli zobaczymy cennik, na pewno złapiemy się za głowę. Jeśli tylko moglibyśmy zobaczyć kosmetyki, jakich się tam używa, na pewno wrażenia by opadły. Niestety słabe marki żerują na naszej naiwności. Wydaje nam się, że ładna nazwa hotel czy salon spa przesądza o wszystkim. Tymczasem, lepiej iść do zwykłego salonu urody czy też salonu kosmetycznego, w którym używa się profesjonalnych kosmetyków, takich, których nie można kupić w pobliskiej drogerii. Dlatego, zanim zdecydujemy się na poszczególne zabiegi spa, należy przede wszystkim pomyśleć rozsądnie i zastanowić się czy rzeczywiście pragniemy nakładać dane kosmetyki na nasze ciało. Salony spa często odbiegają od naszych wyobrażeń. Niestety najczęściej rozczarowujemy się co do ich wyglądu, działania, ale także i obsługi w salonie spa. Dlatego warto długo szukać takiego miejsca, w którym będziemy się czuć dobrze.

Tagi: salon, kosmetyki, marka | Struktura strony

Nadmorskie ośrodki nastawiają się na Niemców

lakiery semilac Spa w naszym kraju nie cieszą się dużym zaufaniem Polaków. Uważamy, że jakość oferowanych usług jest na niskim poziomie, a ceny są zbyt wygórowane. Niektóre ośrodki mówią nawet nie tylko o zabiegach Spa, ale o instytutach. Ale tak naprawdę wszyscy mamy św…
czytaj więcej

Hydromasaże nie tylko dla relaksu

Ośrodki Spa prześcigają się w różnorakich ofertach. Sprowadzają z zachodu nowoczesny sprzęt i w ten sposób chcą pozyskać jak największa ilość klientów. Tyle że coraz częściej ilość nie przekłada się na jakość. Tak to już zazwyczaj jest, ze im więcej klien…
czytaj więcej

Zdrowy kręgosłup, ładne plecy

http://odzywki24.eu/ Pracujemy w biurach, różnego rodzaju urzędach, bankach i innych miejscach, gdzie przeważnie nasz ruch jest ograniczony i najczęściej pozostajemy w pozycji siedzącej przez kilka godzin. Dodatkowo spędzamy mnóstwo czasu przed komputerem. Przy tym wszystkim …
czytaj więcej