Butikerspa zakopane -


spa zakopane

Spa Dzisiejszy rynek wymaga, by każdy przedsiębiorca mocno inwestował we wszelkiego rodzaju akcje marketingowe. Wiadomo, że konkurencja na rynku jest ogromna – w każdej branży i szanse na zaistnienie mają tylko i wyłącznie ci, którzy nie boją się akcji reklamowych. Tak też uważa Michał Golgert z Menager Investements:

– „Bez reklamy nie można zyskać dużych rzeszy klientów. Oczywiście to wszystko w dużym uproszczeniu, bo wiele zależy od tego, kto w jakiej branży działa i jakie świadczy usługi. Nie mniej jeśli myślimy o tym, by być potentatem na rynku, to nie da się tego osiągnąć bez znacznych nakładów finansowych. Materiały drukowane, akcje promocyjne, programy lojalnościowe, targi branżowe, internet. Form reklamy jest wiele, w zależności od potrzeb i oferty musimy inwestować w jedną z nich, lub też w kilka jednocześnie.”

To samo dotyczy ośrodków Spa. Tutaj rywalizacja jest dosyć duża. Z roku na rok bowiem na naszym rynku turystyczno-sanatoryjnym pojawiają się coraz to nowsze obiekty. Rozsiane są na terenie całego kraju. Wszędzie tam, gdzie tylko pojawiają się turyści nie ma w tym nic dziwnego, bo przecież o zdrowie chcemy dbać. Mało tego – zdrowie zaczynamy doceniać, tak samo jak urodę i higienę.

Skoro tak wiele ośrodków spa powstaje w naszym kraju, to i nie może dziwić fakt, że niezbędna jest tutaj reklama. Przecież wybudowanie takiego obiektu, zatrudnienie wykwalifikowanej kadry to spory wydatek. Jeśli klientów się nie pozyska szybko, to można pójść z tak zwanymi torbami – czyli zbankrutować. Zapewne z tego powodu w każdym większym Spa pojawia się stanowisko menadżera odpowiedzialnego nie tylko za kontakty z mediami, ale i za odpowiednie akcje marketingowe.

Jedną z szans na zaistnienie na rynku są różnego rodzaju targi Spa. Tych w naszym kraju jest coraz więcej. W ubiegłym roku największe odbyły się w Warszawie i Krakowie. W tym drugim przypadku można wręcz mówić o targach międzynarodowych, tam bowiem mogliśmy zapoznać się z ofertami instytutów z innych kraj w Europy.

– „Targi nie są aż tak dobrą firmą reklamy, jak by się chciało – mówi Andrzej Rem reprezentujący ośrodek z Trójmiasta. – Wiele osób, która pojawia się na targach w roli widzów tak naprawdę przychodzi tutaj z ciekawości,a nie z chęci wybrania się do ośrodka Spa. Tylko nieliczni tak na prawdę przychodzą tutaj w konkretnym celu. Nie mniej na targach każdy powinien się wystawiać. Tutaj chodzi bardziej o prestiż i o pokazanie się, że jesteśmy liczącą się na rynku firmą świadczącą dane usługi.”

Targi od wielu lat uznawane są za środek komunikacji pomiędzy klientem a ofertą. Czy to mówimy o targach rolniczych, samochodowych, fotograficznych, czy też targach Spa. Zawsze cel jest jeden – zaprezentowanie swojej formy i jej oferty z jak najlepszej strony. Może same targi wielu klientów nie przysporzą, ale na pewno zapoznają z nami klientów, to dobra alternatywa na przyszłość. Jeśli oferta jest dobra, to wcześniej czy później znajdziemy na nią nabywcę.

Tagi: targi, reklama, ośrodek | Struktura strony

Odwiedź groty i jaskinie solne

Choć spożycie soli powinniśmy ograniczać, to ma ona swoje dobre strony, jeśli tylko zostanie odpowiednio wykorzystana. Jej zbyt duże spożycie powoduje zatrzymywanie wody w organizmie, ale może ona posłużyć nam także do relaksacji, a nawet lecznictwa. Żeby…
czytaj więcej

Specjalne okazje w Spa

Salony Spa są niezwykle popularne, nie tylko ze względu na to, co właściwie możemy tam zrobić, ale także ze względu na sam styl. Filozofia spa gdzieś dawno już się zagubiła i obecne salony spa rzadko poważnie do niej nawiązują. Teraz salon spa oznacza tyl…
czytaj więcej

balneoterapia

 Balneoterapia jest jednym z działów fizjoterapii. Wykorzystywał ją już nawet Hipokrates, a dziś jest coraz bardziej popularną metodą lecznictwa i odnowy biologicznej. Balneoterapia obejmuje szereg różnego rodzaju zabiegów, do których wykorzystywana jes…
czytaj więcej